ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi te

  • masa pelepasan:2024-02-25 19:03:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:590
  • Penerangan pantas:

    Chandigarh,Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, meng

Kandungan artikel

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

ChandigarhOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

San MiguelPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Pada pengurusan muatan:

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,ChandigarhOil immersed experimental transformer, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi teknologi



Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak,ChandigarhPenukar jenis kotak pengubah jenis kering, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Laporan pemeriksaan kualitiBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Segel kebocoran minyak

Operasi pengubah tenggelam minyak


ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi teknologi



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Kualiti tertinggiTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

ChandigarhGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Lepaskan skru inti

ChandigarhMaklumat produk lain
  • PerancisPlatform angkat hidraulik diletak silinderPenyelenggaraan

    PerancisPlatform angkat hidraulik diletak silinderPenyelenggaraan

  • PerancisVehicle boarding bridgeKaedah anti karat

    PerancisVehicle boarding bridgeKaedah anti karat

  • ChongoyapeJembatan boarding jenis platformCadangan dari mulut ke mulut

    ChongoyapeJembatan boarding jenis platformCadangan dari mulut ke mulut

  • ChongoyapePlatform penangkapan hidraulik traktifRintangan api lemah

    ChongoyapePlatform penangkapan hidraulik traktifRintangan api lemah

  • ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan

    ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan

  • SatkhiraSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan

    SatkhiraSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan

  • DublinPlatform angkat hidraulik diriSebab mengapa semakin sukar selekoh

    DublinPlatform angkat hidraulik diriSebab mengapa semakin sukar selekoh

  • DublinVehicle mounted boarding bridgeInovasi teknologi

    DublinVehicle mounted boarding bridgeInovasi teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi te memberi anda ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi te oleh syarikat kami, perkhidmatan ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi te dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi te, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi te. ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi te di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChandigarhPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi te, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!